Filmowy plener ślubny na egzotycznej Maderze - Karolina & Arkadiusz

Jeżeli szukasz pięknego miejsca na ślub bądź plener, to Madera jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie! Madera dumnie nazwana jest „Ogrodem Atlantyku", jest wyspą wiecznej wiosny - temperatura nigdy nie spada tam poniżej 15 stopni.

Do naszego filmu wybraliśmy Maderę, bo wyróżnia się spośród wszystkich miast europejskich, a jednocześnie nie leży tak daleko jak Dominikana czy Wyspy Kanaryjskie. Krajobraz Madery posiada w sobie cechy rajskich plaż, niesamowitych szlaków górskich, niezwykłych ogrodów i architektury. Na jednej małej wyspie znajdziemy widoki z paru kontynentów. Taki krajobraz urzekł nie tylko nas, ale i naszą przepiękną Młodą Parę.

Naszą wspólną podróż szlakami Madery rozpoczęliśmy od lotniska w Berlinie, z którego ruszyliśmy w czterogodzinną podróż na Maderę. Na miejscu przywitała nas piękna pogoda, słońce, bryza morska oraz zapierające dech w piersiach widoki.

Do realizowania pleneru najlepiej wypożyczyć samochód - Madera jest na tyle małą wyspą, że w ciągu 7 dni można zwiedzić ją całą, przy okazji nagrywając przepiękne i różnorodne ujęcia. Realizując plener, nie mieliśmy specjalnego planu jeśli chodzi o zwiedzanie - poszliśmy na żywioł, po prostu - zatankowaliśmy samochód do pełna i ruszyliśmy przed siebie! :)
W ciągu tych paru dni realizowaliśmy ujęcia w górach, na wysokości ponad 2000 m.n.p.m., jaki i na gorącej plaży. Wszystko, co pomiędzy, to piękne ogrody botaniczne - oszałamiające aromatem niezwykłych egzotycznych owoców i feerią kwiecistych barw.

Stolicą Madery jest Funchal - miasto z niesamowitą architekturą, położone, jak i cała Madera na terenie górzystym. Nad miastem została zbudowana kolejka widokowa, dzięki której zrealizowaliśmy piękne ujęcia filmowe. Wyjeżdżając ze stolicy, zauważymy kilometry tuneli wydrążonych w skale, które przy wylocie umiejscowione są na klifach. Z jeden strony mamy ocean, a z drugiej ściany górskie oraz wodospady. Długo można było by pisać o Maderze i jej pięknych aspektach krajobrazowych. Naszym zdaniem jest to najpiękniejsze miejsce na ziemi osiągalne dla wszystkich Par Młodych chcących zrealizować coś więcej, niż tylko ładne ujęcie plenerowe czy wymarzony ślub. Poniżej prezentujemy Wam trailer teledysku ślubnego naszej Pary, gdzie, mamy nadzieję, dostrzeżecie piękno Madery tak, jak my.

Karolina i Arkadiusz to nie tylko niesamowicie atrakcyjna para, ale przede wszystkim to dwójka ludzi niezwykle sobie oddanych i zakochanych w sobie po uszy. Podczas naszej wędrówki przez Maderę, uśmiech nie schodził z ich twarzy, a drobnym czułościom nie było końca. Te wspaniałe chwile uwieczniliśmy w poniższym filmie.

Nasza realizacja z Madery zauroczyła Karolinę i Arkadiusza, bohaterów naszego filmu, na tyle mocno, że postanowili podzielić się z nami swoimi wrażeniami:

” Ślub powinien być dniem w życiu niepowtarzalnym i wyjątkowym. W tym dniu wiele się dzieje, wzrusza przysięga, zewsząd płyną życzenia od gości, emocja ściskają gardło. Mija szybko, nie jesteśmy w stanie zapamiętać każdej sekundy. Dlatego wybraliśmy firmę Charles Studio, by w tym dniu byli naszymi oczami, chwytali to czego nie widzimy, pokazali nam magię tego dnia z wielu perspektyw. Film z wesela jest niepowtarzalny, nie można zrobić dubla, nie można ponownie uronić takich samych łez czy wygenerować uśmiechów. Zadanie jakie postawiliśmy przed kamerzystami nie było łatwe – mieli nie tylko rejestrować obrazy – mieli chwytać emocje, być dla nas niewidzialni, ale jednocześnie być zawsze tam, gdzie odbywało się coś istotnego.

Chcieliśmy w filmie zamrozić atmosferę tego dnia. Aby sprostać temu zadaniu, niezbędny jest zarówno wysokiej klasy sprzęt (pragnęliśmy by wesele nakręcone zostało w jakości 4K) jak i umiejętności montażowe. Zespół Charles Studio zapewnił nam kilku operatorów, kran filmowy, filmowanie z powietrza, montaż filmu, który sprawa, że każdą sekundę ogląda się z zapartym tchem i chce się więcej. Bezcenne widzieć swoje twarze podczas wypowiadania przysięgi, kiedy stajemy się mężem i żoną. Profesjonalny zespół dbał o rejestrację dźwięku, uchwycenie naszej mimiki z kilku kamer.

Z firmą Charles Studio pracowaliśmy wcześniej nad zaproszeniami ślubnymi i podziękowaniami dla rodziców. Dzięki kreatywnemu podejściu do montażu i pomocy w wyborze formy przekazu naszych słów, filmy te oddawały dokładnie treści jakie chcieliśmy przekazać naszym bliskim, a w czasie wesela byliśmy spokojni o jakość wykonywanej pracy. Podczas oglądania filmu nie myśli się o jakości 4K, o wielu perspektywach, o widoku z lotu ptaka, nie rozkłada się tego na części pierwsze, tylko postrzega się go jako całość wzruszeń i emocji, jako zamknięcie naszej miłości w filmowej pamiątce na całe życie. Dziękujemy Wam, że pozwoliliście nam przeżyć ponownie ten dzień, że zarejestrowaliście to czego my nie widzieliśmy, że pozwoliliście nam się uśmiechać podczas oglądania każdej minuty. ” Dziękujemy, Karolina i Arkadiusz.

Karolino, Arku - to my dziękujemy, że mogliśmy być z Wami w takim dniu i realizować nagrania w tak pięknym miejscu, jak Madera!