Zdjęcie - Antoni Fotograf
Wedding planner, czyli kto?
Wedding planner w Polsce bywa również często określany mianem konsultanta ślubnego. Jest to osoba, która na bazie swoich doświadczeń i znajomości branży oraz aktualnych ślubnych trendów uczyni Wasze przygotowania do tego najważniejszego dnia czasem przyjemnego planowania i oczekiwania.
Organizacja ślubu i wesela to przede wszystkim dobra logistyka i znajomość tematu. Kiedy powierza się planowanie ślubu osobie z doświadczeniem - oszczędza się zarówno czas, jak i pieniądze, bo rekomendowane wybory są sprawdzone i poparte solidnym wywiadem środowiskowym. Wedding planner powinien stać się przewodnikiem w temacie organizacji wesela. Bez dwóch zdań, oddając organizację ślubu i wesela profesjonalnemu konsultantowi ślubnemu, trzeba mu przede wszystkim w pełni zaufać, bo to właśnie ta osoba zarządza Waszym budżetem ślubnym, rekomenduje podwykonawców i podpowiada sprawdzone rozwiązania.
Aranżacja stołu - Bogna Trętko,Paper Flower Art
Zdjęcie - Malachite MeadowZdjęcie - LMFoto
Kiedy zacząć współpracę z konsultantem ślubnym?
Nie ma żadnych sztywnych reguł czasowych. Można zrealizować wesele w 3 miesiące, ale równie dobrze można i w 3 lata. Wszystko zależy od tego, jak Para Młoda podchodzi do tematu organizacji wesela, jakiego terminu szuka i czego oczekuje od współpracy z konsultantem. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest spotkanie z taką osobą jeszcze przed ostatecznym wyborem miejsca na ślub i wesele. Znając rynek restauracji i hoteli, a następnie potrzeby i oczekiwania Par Młodych, wedding planner po wstępnym spotkaniu potrafi zarekomendować najlepsze propozycje pobliskich miejsc a także podpowiedzieć plusy i minusy takich wyborów. Dość często Pary zaczynają współpracę mając wybrane miejsce na wesele, a zdarza się i tak, że zatrzymują się w połowie drogi, nie znajdując czasu i chęci na dalsze planowanie i na tym etapie szukają pomocy u doświadczonych osób.
Zdjęcie - Malachite Meadow
Organizacja ślubu i wesela z wedding plennerem
Jak przebiega? W telegraficznym skrócie. Zaczynając od wyboru miejsca, następnie rekomendacji podwykonawców np. takich jak zespół muzyczny, fotograf i florysta aż po całkowity wybór wszystkich osób pracujących na Waszym weselu, po końcową realizację, spisanie scenariusza dnia ślubu i rzecz najważniejszą - koordynację dnia wesela. Na spotkaniach Pary Młode otrzymują konkretne wskazówki, podpowiedzi i opcje sprawdzonych pomysłów do subiektywnych wyborów. Ważna sprawa - mimo, iż wedding planner planuje Wasze wesele, końcowe decyzje i wybory należą zawsze do Par Młodych. To przecież Wasze wydarzenie, Wasz dzień.
Czy warto zatrudnić wedding plannera?
Zdecydowanie tak. Przy doświadczeniu, jakie posiada, znajomości tematu, oszczędzając Wasz czas, często oszczędza też Wasze pieniądze. A jak? Sprawdźcie!
Zdjęcie - Styczeń Fotografia
Szukasz pomysłu na swoje wesele? Szukasz miejsca, fotografa czy zespołu muzycznego i nie wiesz od czego zacząć ?
Napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Konsultant ślubny Kraków, wedding planner Cracow - Magdalena Barska
Zapraszamy!
Tekst: Ceremony Concept
www.ceremonyconcept.pl